הבלוג של דומינה סקס

AddThis Feed Button

סיפור סקס:זיון מעולם אחר

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 5-1-2012 | מספר תגובות : ( 4 ) | מספר צפיות : ( 9088 )

זיון מעולם אחר

זיון מעולם אחר :אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחוויתי לאחרונה כאשר הזדיינתי עם גבר,או יותר נכון חצי גבר חצי אישה או בעצם קוקסינלית...הכול קרה במועדון תל אביבי ברחוב הנמל,נכנסתי לעוד מסיבה שגרתית של סוף שבוע במטרה להעביר את הלילה בחברת בחורה חדשה.בחנתי את הסביבה מולי ונעצרתי אל מול בחורה כוסית מטורפת שהייתה לבושה בצורה פרובוקטיבית והצליחה לחרמן אותי מיד.לאחר מספר מבטים ביני לבינה החלטתי לגשת ולבדוק את העניין.

להמשך הכתבה ...
תגים :קוקסינלית , זין , שירותים , שדיים גדולים , עמוק | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

סיפור סקס:הקוקסינלית שזיינה אותי

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 14-12-2011 | מספר תגובות : ( 2 ) | מספר צפיות : ( 5540 )

סיפור סקס:התערבות

הקוקסינלית שזיינה אותי : קוראים לי גק ואני חי בניו יורק. אני נוסע כל יום ברכבת התחתית למשרד ועוצר בדרך בבית הקפה האהוב עליי. אני לא הולך לשם בשביל הקפה, אני הולך לשם כדי לראות אישה מהממת שעובדת שם. קוראים לה פריס, היא גבוהה, רזה ויש לה חזה גדול. יש לה

להמשך הכתבה ...
תגים :קוקסינליות , זין , ביצים , עירומה , חוטיני , כאב | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

סיפור סקס:הקוקסינלית במרפאה

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 29-6-2011 | מספר תגובות : ( 2 ) | מספר צפיות : ( 6895 )

הקוקסינלית במרפאה

קוקסינלית במרפאה:קוראים לי רונית ואני פשוט חולה על המגע של משי וסטן. מאז ומתמיד אהבתי את ההרגשה של הבדים הללו על עורי הרך.יש לי שיער אדום עד הכתפיים ועיניים ירוקות בהירות .חברים שלי היו קוראים לי רוני אבל בערך לפני 11 שנה הייתה לי התגלות שאני לא מרגישה נוח עם גוף של גבר ולילה אחד בזמן שיצאתי לבלות במועדון עם חברים הבנתי שלהיות אישה …..זה פשוט הדבר הנכון בשבילי !.זו הייתה דרך ארוכה בשבילי אבל אני הרבה יותר מאושרת היום.הפעם הראשונה מאז שמישהו גילה שיש לי איבר מין גברי הייתה לפני כ10 שנים.הלכתי למרפאה חדשה לראות רופא שיתן לי מרשם לאנטיביוטיקה לדלקת בגרון שהציקה לי .

להמשך הכתבה ...
תגים :קוקסינלית , פנטזיה , זין , למצוץ , תחת , להחדיר | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

המזכירה הקוקסינלית

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 24-8-2010 | מספר תגובות : ( 3 ) | מספר צפיות : ( 8329 )

מעיין יישרה את החצאית ו נכנסה למשרד של הבוס שלה, שמעון כהן, מנכל החברה שאביו הקים לפני 38 שנים. כמו בכל בוקר במהלך השנתיים האחרונות, היא הביאה איתה את הקפה שלו, דפדפת לרשימות שלה, וכמובן, את עיתון הבוקר. בוקר טוב מר כהן, היא אמרה במהירות, יש משהו מיוחד להיום? שמעון כהן לקח את הקפה שלו מידיה המושטות והשיב, שום דבר באופק מעיין, אבל אני מצפה לשיחת טלפון מהבחור שלנו בטוקיו, אז תעבירי לי אותו מיד כשהוא מתקשר, בסדר? בוודאי מר כהן. היא ענתה. ועכשיו, אם אין משהו נוסף, אני עדיין צריכה לעבוד על הדואר מאתמול, אם תסלח לי. שמעון הסתכל על התחת החמוד של המזכירה שלו נעלם מאחורי דלתות סגורות כשהיא יצאה מהמשרד שלו. בעוד שככל הנראה, לא היה שום דבר מיוחד באותו היום, עדיין היה המון מה לעשות במשרד, ומעט מדי שעות ביום כדי לעשות את זה. בשעה 4 שמעון כהן כבר היה הרוס מרוב שיחות עם לקוחות ועובדים על כל בקשותיהם. פתאום האינטרקום על השולחן של מעיין נדלק וכל מוכר הורה מתוכו, תכנסי אלי למשרד מעיין, ותביאי את הרשימות שלך. היא לקחה את הדפדפת וניגשה מיד אל דלת המשרד שלו, היא דפקה בעדינות על הדלת והמתינה שיאשר לה להיכנס. תכנסי, צעק הקול מבפנים, הדלת פתוחה. מעיין נכנסה פנימה, סגרה את הדלת ושאלה, אתה רוצה שאני אנעל, מר כהן? הוא בהה בה במבט מזוגג, תנעלי! .

להמשך הכתבה ...
תגים :קוקסינליות , סקס , סיפורי סקס , סיפורי קוקס | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

הטיול שלי למזרח

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 16-4-2009 | מספר תגובות : ( 1 ) | מספר צפיות : ( 10970 )

אני רוצה לספר לכם על מקרה שקרה לי בזמן שטיילתי בתאילנד. פה היה חורף באותה תקופה אבל שם... שם היה חם וקיצי. נסעתי עם חבר שלי אורן. זה היה אחרי שהשתחררנו מהצבא וקצת לפני השחרור החלטנו שכשאנחנו משתחררים, אנחנו נוסעים יחד למזרח. שבועיים אחרי השחרור נסענו ונחתנו בבנגקוק. כבר בהתחלה זה היה מדליק. כל האנשים והטקטוקים. לקחנו מונית ונסענו למלון. דיברנו עם הפקיד בקבלה אבל הוא לא ממש הבין אותנו. דיברנו אתו אנגלית וגם את זה הוא בקושי הבין.
בסוף הצלחנו להבין אחד את השני איכשהו והלכנו לחדר. לא תכננו לעשות טיול ארוך ובגלל זה היה לנו מספיק כסף להשתולל. יכולנו להרשות לעצמנו לקנות ולעשות מה שאנחנו רוצים. הלכנו לישון קצת כי היינו עייפים מהטיסה וכשקמנו יצאנו קצת לטייל. עברנו ליד דוכנים של בגדים ותכשיטים. הייתה גם עגלה של מוקפצים, חרקים מוקפצים. אני לא אפרט על זה כדי לא להגעיל פה אף אחד. בכל אופן, העברנו בבנגקוק 2 לילות שבהן יצאנו, שתינו, רקדנו ועשינו חיים. לאחר מכן החלטנו לנסוע לדרום. שם נמצאים כל האיים. עברנו לקו-סמוי. שם היה ממש כיף. כל היום הולכים לים ובערב בילויים בלי סוף. שתינו המון וכשאני אומר המון, זה ממש המון. בערבים היינו הולכים למועדונים ורוקדים עם כל מיני תיירות ממקומות אחרים. בערך שבוע וחצי לאחר מכן החלטנו לנסוע לקו-פנגן. שם כל המסיבות המדליקות. כל לילה יש מסיבות ופעם בחודש פול מון. גם שם היינו יוצאים הרבה לבלות. כל יום. היינו קמים בצוהריים, הולכים לים ואחר כך הולכים לחדר רק כדי להתקלח ולנוח קצת. רקדנו הרבה וזיינו הרבה.
ערב אחד אורן אמר לי שהוא יורד לחוף כי הוא רוצה לפגוש איזה תיירת שהוא קבע אתה עוד מהצהריים. אמרתי לו שאני רק יתקלח ואני כבר ימצא אותו שם. הוא יצא וסגר אחריו את הדלת. הורדתי בגדים והלכתי להתקלח. הרטבתי את כל הגוף ובדיוק כשהתחלתי לחפוף, ראיתי מהחלון של המקלחת מישהי מהחדר ליד גם מתקלחת. קראתי לה והיא עשתה לי שלום. "דו יו ספיק אינגליש ?", שאלתי באנגלית במבטא די ישראלי. "יס !", הבלונדינית צעקה בהתלהבות. שאלתי אותה אם היא רוצה להצטרף אליי ולהתקלח איתי. היא עשתה פרצוף כזה של "אבל אני כבר פה בפנים", וחייכה. עשיתי תנועות עם היד וקראתי לה לבוא. היא סימנה לי שהיא באה עוד רגע.

להמשך הכתבה ...
תגים :תאילנד , שחרור , מוקפצים , מועדונים , תיירות | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

הפתעה שהתחילה בתחנת רכבת

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 1-4-2009 | מספר תגובות : ( 6 ) | מספר צפיות : ( 9653 )

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שעברתי לא מזמן. זה קרה ביום שמש חמים. חיכיתי בתחנת הרכבת כדי לנסוע לכיוון דרום לבקר חברים ותיקים מתקופת הצבא. מזג האוויר היה חם והלחות באזור שבו אני גר גבוהה מאוד. בגלל שפספסתי את הרכבת שרציתי, הייתי צריך להמתין 40 דקות לרכבת הבאה. אני לא סובל רכבות מאספות, אני תמיד משתדל לעלות רק על הרכבות המהירות. ככה אין יותר מדי עצירות והנסיעה עוברת הרבה יותר מהר.
המבט שלי היה מופנה כלפי מטה כי קראתי עיתון כשלפתע ראיתי צל משתקף על הרצפה. הרמתי את הראש וראיתי בחורה מהממת מביטה בי ומבקשת אש. "תדליק אותי", אמרה בקול סקסי. הוצאתי את המצית מהכיס ו"הדלקתי אותה". היא לקחה שאכטה ושחררה את כל העשן עליי. מיד אחרי זה היא המשיכה ללכת. אחרי כמה מטרים היא הסתובבה והביטה בי במבט מזמין. בהתחלה חשבתי שאני אולי לא מפרש נכון את מה שהיא רוצה אבל היא הוסיפה קריצה וחיוך, אז כבר ידעתי שהיא מעונינת.
לקחתי שלוק, נשימה עמוקה והלכתי אליה. היא חייכה כשראתה אותי מגיע. היא הייתה ממש כוסית. שיער חלק שחור, עיניים ירוקות ממש כמו של חתול, מבנה גוף רזה, בערך מטר ושבעים. החזה שלה היה ממש מדהים, עומד גדול ועגול. גם התחת שלה היה בדיוק לטעמי, קטנטן ועגלגל, בדיוק כמו שאני אוהב. לא ידעתי איך לפנות אליה אבל רק מלהסתכל עליה כבר יכולתי לגמור.
ניגשתי אליה ושאלתי אם אפשר להצטרף ולשבת אתה. היא השיבה בחיוב והזיזה את התיק הצידה כדי שיהיה לי מקום על הספסל. התחלנו לדבר ומסתבר שהיא גרה באזור. לא ראיתי אותה אף פעם אבל היא אמרה שהיא ראתה אותי כבר כמה פעמים ותמיד רצתה לדבר איתי אבל אף פעם לא הייתה לה ההזדמנות, כל הזמן הייתי עם חברים או בנסיעה. היא סיפרה שקוראים לה דניאלה ושהיא בת 22. סיפרתי לה שאני בן 25 ושקוראים לי מאור.
התחלנו לדבר על הא ודא ולא שמנו לב לזמן. הרכבת הגיעה וכל כך נהנינו לדבר יחד שהרכבת המשיכה ונשארנו לשבת שם. היא הציעה ללכת אליה הביתה. "איפה את גרה ?", שאלתי. "כאן באזור. לא רחוק. רוצה לבוא ?".

להמשך הכתבה ...
תגים :חוויה , שפתיים , קטע , שליטה , תגיע , דחפה , ליטפה | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

החוויה החדשה שלי

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 25-3-2009 | מספר תגובות : ( 1 ) | מספר צפיות : ( 7798 )

הייתה לי לאחרונה חוויה שהייתי רוצה לשתף אתכם בה. עמדתי בתור לקניית כרטיסים לסרט בקולנוע והבחנתי בבחורה מאוד יפה שעמדה מאחורי. הייתה לי בעיה לא להביט ולבהות בה, דבר שהיא כבר הספיקה לשים לב אליו. היא הביטה בי והתחילה לצחקק. היא אמרה שזה בסדר ושהיא לקחה את זה בתור מחמאה.
הצגתי את עצמי בתור שגיא והיא אמרה שקוראים לה איילת. היה לה שיער בלונדיני ארוך ונחמד, זוג שדיים מהממים (ללא חזייה). הפטמות בלטו דרך החולצה שלה שכמעט היה אפשר לראות דרכה. היא לבשה חצאית קצרצרה שחשפה את הרגליים שלה. היא הייתה סקסית בטירוף.
התור היה ממש ארוך אבל ההמתנה לא הייתה כל כך נוראה כי כל הזמן הזה דיברתי אתה. היא הייתה מאוד ידידותית. היא סיפרה שהיא בעיר עם חברה שלה ושהיא הייתה צריכה לעשות כמה סידורים שלקחו לה די הרבה זמן. אז בינתיים היא החליטה ללכת לטייל ולראות סרט. המלצתי לה על כל מיני מקומות מגניבים, מסעדות, מועדונים וכולי...
כשלבסוף הגעתי לקופה, כמעט שכחתי למה באתי לקולנוע. הסרט שרציתי לראות, היה בהקרנות כבר חודש ימים וחשבתי שלא יהיו הרבה אנשים. כשנכנסתי פנימה ראיתי שצדקתי. הייתי היחיד בכל האולם. התיישבתי במקום המועדף עליי, באמצע אבל מאחורה למעלה. אחרי כמה רגעים ראיתי עוד מישהו נכנס לאולם. לא האמנתי שזאת הייתה היא. היא התקרבה אליי ואמרה שהיא לא אוהבת לראות סרט לבד ושאלה אם היא יכולה לשבת לידי. אמרתי לה שאין שום בעיה ושאפילו אני ישמח אם היא תצטרף אליי. היא אמרה שהיא רוצה לשבת בצד השני שלי אז קמתי. אני יכול להישבע שכשהיא עברה היא נצמדה אל גופי. יכולתי להרגיש איך החזה שלה נמעך על שלי. זה גרם לזקפה מיידית. דיברנו עד שהסרט התחיל ולא יכולתי שלא לשים לב שהיא לא סגרה את כל הכפתורים בחולצה. היא בטוח פתחה את הכפתורים לפני שנכנסה לאולם כי לא ראיתי את זה כשהיינו בתור בקופות. אם הכפתורים היו פתוחים עוד בחוץ, בטוח הייתי שם לב. המושבים באולם היו מהסוג שיש משענת ליד בין כל מושב. היא הזיזה את המשענת והרימה אותה למעלה. עדיין פחדתי לעשות את הצעד הראשון כי לא רציתי לגרום לה להרגיש לא בנוח.

להמשך הכתבה ...
תגים :חוויה , סקסית , הכפתורים , במקצועיות , העיניים | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

אני והאלילה שלי

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 9-3-2009 | מספר תגובות : ( 1 ) | מספר צפיות : ( 6529 )

אני בן 18, סטרייט ואוהב לעשות חיים. אני בחור גבוה עם שיער כהה וגוף שזוף. יש לי זין גדול ועבה ועד אותו ערב הייתי בתול. אני והחברה חיפשנו משהו לעשות ואיזה תחת חם לאסוף. החלטנו שנצא לעיר. אנחנו חבורה שנראים טוב ונכנסנו למועדון שאנו מכירים כמו שתמיד אנחנו עושים. הלילה לא היה שונה. הלכנו למועדון שהכרנו ותמיד היה שם הרבה שתייה, בחורות ומוזיקה רועשת. הבחורות תמיד היו ברמה גבוהה. חצאיות קצרות, חלק עליון קטן... כל מה שצריך כדי לגרום לזין שלך לעמוד ישר במראה הראשון.
כשנכנסנו, משכנו אלינו מבטים כרגיל, הלכנו לבר כדי לקחת משקאות לפני שעשינו את דרכינו לרחבה לרקוד. הרחבה הייתה מטורפת, בחורות חמות רקדו ונמרחו עלינו. הייתי אז בתול ולא אוננתי באותו יום, אז הייתי חרמן בטירוף וחיפשתי איזה בחורה. המוזיקה הייתה מעולה והיו הרבה בחורות בכל המועדון. הבטתי סביב וראיתי שחברים שלי לא ממש היססו והלכו לרקוד עם כמה בחורות. הן ממש זרקו את עצמן עליהם ונמרחו על כל הזין שלהם שלדעתי כבר היה קשה.
החלטתי שאני הולך לעשות את הצעד שלי. הבטתי סביב לראות אם יש איזה בחורה שבא לי ללכת עליה. היו כמה בחורות שהיו זורקות את עצמן עליי אבל ידעתי שאני יכול להשיג משהו טוב יותר. בזווית העין שלי ראיתי פתאום בחורה מהממת, גבוהה בלונדינית שרקדה עם חברות שלה. ברגע שראיתי אותה ידעתי שאני צריך לזיין אותה ושזה יקרה הלילה...

להמשך הכתבה ...
תגים :חצאיות , חמות , בחורה , חם , בלהט , המיטה , אורכו | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

קוקסינלית במשרד שלי

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 22-2-2009 | מספר תגובות : ( 2 ) | מספר צפיות : ( 6852 )

רונית החליקה ושיטחה את חולצתה לפני שנכנסה למשרד הבוס שלה, דורון, שהיה מנכ"ל החברה שאביו הקים לפני 17 שנה בערך. כמו כל בוקר אחר בשנתיים האחרונות, היא הביאה את הקפה שלו, את פנקס הרשימות שלה וכמובן את העיתון של אותו יום. "בוקר טוב דורון", אמרה בטון עליז, "משהו מיוחד בלוח הזמנים להיום ?". דורון לקח את ספל הקפה מידה המתוחה ואמר, "שום דבר מיפן אבל אני מחכה לשיחת טלפון מחבר שלנו בטוקיו, ברגע שהוא מתקשר תעבירי לי את השיחה ישר, בסדר ?". "כמובן דורון", ענתה, "ואם אין עוד שום דבר שאני צריכה לדעת אז יש לי את המכתבים מאתמול בערב שאני עוד צריכה לשלוח. אז תסלח לי..." דורון הביט כשהתחת הקטן והחמוד של מזכירתו נעלם מאחורי הדלת הנסגרת בזמן שהרים את העיתון והחל לקרוא. למרות שלא היה משהו ממש חשוב באותו יום ולא הייתה הרבה עבודה, עדיין היו הרבה דברים שהיה צריך לעשות ולא היה מספיק זמן לעשות את הכל. היו להם שיחות ודברים לעשות ולאחר השיחה האחרונה, נורית האינטרקום של רונית דלקה והקול המוכר מהמשרד הסמוך קרא, "בואי תכנסי, רונית, ותביאי אתך דפדפת". היא לקחה את דפדפת הרשימות שלה ומיד הלכה למשרדו של דורון, דפקה בעדינות על הדלת והמתינה לו שיכניס אותה. "כנסי בבקשה", קול קרא מתוך המשרד, "הוא פתוח". רונית נכנסה פנימה על קצות אצבעות רגליה וכשעדיין הייתה ליד הדלת היא שאלה ברכות, "אתה רוצה שאני אנעל את הדלת, דורון ?". היא שלח אליה מבט כמעט בוהה ופשוט ענה, "תנעלי אותה !" רונית הניחה את הדפדפת על השולחן כשצעדה סביבו עד לנקודה שבו ישב ושאלה, "אתה זקוק לקצת הפגת מתחים, בוס ?". "זה יהיה נפלא, רונית", אמר עם אנחה, "זה היה יום ארוך ומייגע". "אתה רוצה להיות דומיננטי ?", שאלה בקושי בלחש. "נתתי הוראות כל היום", ענה, "למה שלא תיקחי קצת שליטה, טוב ?". "מתאים לי בדיוק", ענתה במהירות בזמן שהתחילה לפתוח את כפתורי חולצתה. "קודם כל בוא נצא מהבגדים האלו, או קי ?". דורון כמעט קרע את המכנסיים מעליו כשרונית לקחה את הזמן ובצורה נינוחה הסירה את שלה. כשהחזייה שלה החליקה מכתפיה וחשפה את השדיים המושלמים שלה, הוא נאנח ומיד הזקפה החלה לעלות.

להמשך הכתבה ...
תגים :עליז , זקפה , נזל , למצוץ , משפריץ , עמוק | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות

הקוקסינל מחדר הכושר

מאת : הנהלת האתר | נכתב בתאריך : 11-2-2009 | מספר תגובות : ( 5 ) | מספר צפיות : ( 6766 )

הכל התחיל כשהייתי נער מתבגר. הייתי כמו כל נער אחר, הסתכלתי על פורנו באתרי אינטרנט ואוננתי הרבה. אהבתי סרטי לסביות כי זה כל כך גזעי, שתי בנות עושות סקס. מעט אחרי זה התחלתי עם הסקס האנאלי. לראות בחורה מקבלת אורגזמה אחת אחרי השניה כשזין ענק תקוע לה בתוך התחת. לאחר מכן ראיתי באיזה אתר דבר שלא ראיתי קודם לכן. זה היה סרט סקס של קוקסינלים. הייתי ממש מרותק לגבי כל הקוקסינליות. בכל פעם שהייתה לי אפשרות לצפות בפורנו הייתי תמיד הולך קודם כל לאתרי הקוקסינלים. הייתי מאונן שוב ושוב. מאיזושהי סיבה זה היה מדליק אותי מאוד. קוראים לי אריק ואני בן 26, אני חי לבד בדירה בצפון העיר. אני די גבוה, לא שמן ולא רזה, הרוב שרירים כי אני מתאמן כל בוקר. אז אני הולך לעבודה, חוזר הבית ואוכל ארוחת ערב. לפעמים אני הולך לבר שבהמשך הרחוב ושותה כמה משקאות. לפני כשבוע הבחנתי בבחורה חדשה שבאה להתאמן בחדר הכושר לבד ולא יכולתי להוריד ממנה את העיניים. היא הייתה מהממת, בטן קטנה ושטוחה תחת קטן וחמוד, השדיים שלה היו די גדולים, שיער ארוך בלונדיני ועיניים ירוקות. הבטתי בה בזמן שהתאמנה במשך שבוע. אז ביום שישי לאחר העבודה ישבתי בבר ושתיתי משקה. אז הרגשתי טפיחה על הכתף, זו הייתה היא. "תסלח לי, אני יכולה לשבת כאן ולשתות אתך משקה ?" שאלה ואני התחלתי להתבלבל במילים ולבסוף הצלחתי לומר "כן, אני אשמח". קניתי לנו משקאות, ישבנו קצת, ניהלנו שיחה קצרה וגיליתי שהיא עברה הנה לא מזמן מרחוק וקוראים לה שרית. לאחר כמה משקאות היא אמרה "במשך כל השבוע שמתי לב שהסתכלת עלי בחדר הכושר". חשבתי לעצמי 'לעזאזל ! מה אני עושה עכשיו, מה אני אומר ?' לבסוף אחרי מספר רגעים של שקט מתוח הצלחתי להגיד "אני מצטער אם בהיתי בך, פשוט את כל כך יפה". "תודה, גם אתה נראה טוב מאוד", היא ענתה. שתינו עוד שלושה משקאות ועזבנו את הבר.

להמשך הכתבה ...
תגים :נער , אנאלי , קוקסינלים , למצוץ , מזיין , תחת | בקטגוריה : סיפורי סקס קוקסינליות