4 שיטות מקובלות להגדלת הפין

בהתאם לטבע האדם, כל גבר נולד שונה ומיוחד ואין אחד הזהה לשני, לטוב או לרע. לעיתים, עובדה זו מתבטאת בכך שגבר הוא בעל איבר מין קטן יותר באופן ממוצע לשאר, ובהתאם לנורמה החברתית דבר זה יכול להשפיע רבות על מידת הביטחון העצמי שלו, כמו גם יחסי המין.

בעידן המתקדם שלנו, ישנם מספר פתרונות, לטווח קצר וארוך, המאפשרים את עיבוי איבר המין והגדלת אורכו. חשוב לציין כי מומלץ, בטרם כל הליך או החלטה, להתייעץ עם הרופא שלנו.

ניתוח להגדלת הפין

בהליך זה הגדלת הפין מתרחשת באמצעות התערבות חיצונית של רופא. במסגרת הניתוח הרופא מנתק מספר רצועות שמחברות את הפין לעצם החיק ובכך האיבר יבלוט יותר החוצה. חשוב לציין כי ניתן לעשות הליך זה בפין שגודלו, טרם הניתוח, הוא עד 8 ס"מ. לכן אופציה זו אינה רלוונטית לכולם.
הפין יוארך בהליך זה עד 3 ס"מ ואין השפעה על עוביו. כמו בכל ניתוח עלולים להיווצר סיבוכים, זיהומים, ותגובות לא צפויות של האיבר. כמו כן תקופת ההחלמה היא ארוכה, קשה, וכואבת.

מכשירים לשימוש ביתי

הטיפול באמצעות משאבות המגדילות את לחץ הדם בפין, ובכך גורמות לו לעמוד, הוא טיפול בעיקר זמני. בהתאם לכמות השימוש אולי יהיה ניתן לראות שיפור קבוע קל, אך לא לתמיד. חשוב לציין כי למרות שאופציה זו נוחה בעיקר לשימוש ביתי ודיסקרטי, היא גם עלולה להיות מסוכנת ולפצוע את האיבר.

הזרקות

טיפול זה מטרתו בעיקר להגדיל את עובי האיבר אך עקב כובד החומר המוזרק, הוא גם מוסיף מעט לאורכו. טיפול זה נעשה על ידי רופא מומחה, וניתן להזריק שומן מאזור אחר בגוף או חומצה הילארונית.

מה היתרונות?

הליך זה לא דורש הרדמה מלאה, לעומת ניתוח, וההחלמה ממנו היא קצרה יותר ופחות כואבת. בנוסף התוצאה טבעית, נראית לעין מיד, וניתנת שליטה על פי החלטתנו, וייעוץ הרופא.

מה החסרונות?

הטיפול אינו קבוע והחומר מתפוגג לאחר כשנה או שנתיים. כמו כן, לא תמיד ניתן לדעת כיצד יגיב הגוף לחומר המוזרק.

תרופות

בקטגוריה זו אנו נתקלים בשני סוגי תרופות: טבעיות, ואלו שאינן טבעיות.

תרופות לא טבעיות

כולנו מכירים את הויאגרה המפורסמת, ויש אלו שגם מכירים את הקמגרה, סיאליס, ועוד. הויאגרה, ודומותיה, מכילות חומר פעיל בשם סילנדפיל שמסייע בהעמדת הפין, אך לא תמיד העמדתו תסייע בהגדלת האיבר ובטוח שלא בשינוי רוחבו.
למרבית תרופות אלו נדרש מרשם רופא, ורמת הדיסקרטיות היא נמוכה. בנוסף, תרופות אלו אינן מסייעות באופן קבוע, וכאמור, אינן טבעיות ולכן נטילה לאורך זמן רב יכולה להוביל להשלכות על בריאות הגוף.

תרופות טבעיות

עקב הביקוש בשוק, פותחו תרופות שלא רק מסייעות בהגדלת הפין, לעומת ויאגרה שמסייעת לרוב רק בהעמדה, אלא גם תרכובתן הוא טבעי ואינו מסכן את הגוף.
שילוב שני האלמנטים מאפשר לגבר ליטול את התרופה לאורך זמן וכמה שצריך, בהתאם להוראות השימוש, אבל גם להקטין את הסיכוי לתופעות לוואי ותגובות חריגות של הגוף.
התוסף הטבעי, בשם Xtrasize, מגיע בצורת טבליות לבליעה ויכול להגדיל את הפין עד ל-7.5 ס"מ, לעבות אותו, ואף להעמיד אותו.

לסיכום

ישנן מגוון דרכים בהן ניתן להגדיל ולעבות את איבר המין הגברי. בהתאם לשיקול דעתכם, בנוסף לייעוץ הרופא שלכם, תוכלו להחליט אם תרצו לנתח, להזריק, או ליטול תרופות. שימו לב, כי לכל הליך עלולות להיות תופעות לוואי ולכן מומלץ ליטול תרופות טבעיות.